12 квітня 2017 року
Майстер-клас для школярів «Репортажна зйомка»
У Каразінському університеті в рамках проекту «Майстерня візуальних комунікацій» відбувся майстер-клас для школярів загальноосвітніх навчальних закладів м. Харкова «Репортажна зйомка». Захід проходив з ініціативи відділу реклами та брендингу центру зв’язків з громадськістю університету.
Спікер фотограф відділу реклами та брендингу Світлана Ізюмська відзначила особливу роль у сучасних друкованих та електронних засобах масової інформації різноманітних зображень та фотографій, які не лише ілюструють написане, але й мають на меті зацікавити читача. Власне, предметом бесіди виступила репортажна зйомка, що є особливо актуальною при підготовці новинних текстів. Серія репортажних знімків має завжди відповідати на три питання: «Хто?», «Що робить?», «Де відбувається подія?». Тому, на думку фотографа, важливо робити різнопланові знімки — загальний план, брендові фотографії, світлини, що представляють окремих людей, їх дії, емоції, знімки цікавих предметів.
Світлана Ізюмська наголосила, що фотографія виступає своєрідним відображенням реальності, проте досить суб’єктивним — те, яким чином подія виглядатиме на фото і як її сприйматимуть читачі, залежить від особистості фотографа. «Репортажне фото — це відображення відношення фотографа до реальності», — акцентувала спікер.
Під час майстер-класу школярі дізналися також, як правильно підбирати фотографії до альбому, про типові помилки при репортажній зйомці та як їх уникнути, отримали низку практичних порад із фотозйомки та створення власного іміджу.