1 березня 2017 року
Майстер-класи для школярів: інтернет-радіо
У Каразінському університеті розпочала роботу серія майстер-класів для школярів загальноосвітніх закладів м. Харкова зі створення шкільного інтернет-радіо. Зустрічі проходитимуть в рамках проекту «Майстерня візуальних комунікацій» з ініціативи відділу реклами та брендингу центру зв’язків з громадськістю та кафедри прикладної соціології та соціальних комунікацій університету.
З форматом роботи та тематикою майстер-класів присутніх познайомила начальник відділу реклами та брендингу Ольга Гужва: «Протягом березня–травня відбудеться шість зустрічей, присвячених окремим напрямам підготовки контенту для інтернет-радіо. До середини квітня шкільні команди зможуть підготувати власний готовий продукт та запустити його у школі. Кращі подкасти та інтерв’ю, створені вами під час майстер-класів будуть включені до ефіру студентського радіо Каразінського університету».
Про історію виникнення та становлення радіо в Україні та світі, відмінності подачі інформації у радіоефірі від інших засобів масової інформації школярам розповіла фахівець відділу реклами та брендингу Олександра Крикова. Особливу увагу доповідач приділила особливостям інтернет-радіо та, зокрема, подкастингу: «Одним з трендів 2017 року називають розвиток інтернет та онлайн радіостанцій. Наприклад, у Норвегії ухвалено рішення про відмову від технології FM-радіо на користь інтернет-радіо».
У рамках зустрічі учні дізналися також про різновиди подкастів, основні правила створення контенту для них, необхідне технічне та програмне забезпечення.