25 листопада 2016 року
Майстер-клас «Прокачай свою сторінку в соціальних медіа»
24 листопада 2016 року в Каразінському університеті з ініціативи відділу реклами та брендингу Центру зв’язків з громадськістю у рамках роботи Майстерні візуальних комунікацій відбувся майстер-клас «Прокачай свою сторінку в соціальних медіа».
Про стратегії соціальних медіа, опції, що допомагають систематизувати і структурувати інформацію, критерії ефективності та безпеку у віртуальному просторі розповіла начальник відділу реклами та брендингу Ольга Гужва.
Спікер наголосила, що майже всі великі компанії та агентства вимагають швидкої реакції та вміння генерувати ідеї безперервно, буквально у цей момент, тому важливою є діяльність в онлайн-режимі.
Учасники майстер-класу дізнались про технології та інструменти соціальніх медіа, особливості використання соціальних мереж.
Обговорюючи формування професійних мереж, Ольга Гужва акцентувала на важливості стратегії соціальних медіа, що включає в себе орієнтацію на конкретну цільову аудиторію, соціальну ідентичність, планування активності та періодичності публікацій.