14 листопада 2016 року
Майстер-клас «Створення індивідуального іміджу та іміджу компанії за допомогою фотографії»
У Каразінському університеті з ініціативи відділу реклами та брендингу Центру зв’язків з громадськістю у рамках роботи Майстерні візуальних комунікацій відбувся майстер-клас «Створення індивідуального іміджу та іміджу компанії за допомогою фотографії».
Про вплив фотографії на сприйняття людини або компанії, системний підхід до формування візуальної складової іміджу розповіла фотограф відділу реклами та брендингу Світлана Ізюмська.
Зокрема вона наголосила на вагомому значенні зовншінього вигляду у формуванні іміджу, суспільного сприйняття: «Коли ми спілкуємося з людиною, то 55 % інформації сприймаємо з її виразу обличчя, міміки, одягу тощо, тобто візуальної складової, 30 % — з емоцій, інтонації мовлення, і тільки 7 % — це значення того, що було сказано».
Також Світлана Ізюмська розповіла, як правильно позувати та обирати кольористику для створення іміджевої фотографії.