9 листопада 2016 року
Емоції в рекламі: майстер-клас для студентів
У Каразінському університеті у рамках роботи Майстерні візуальних комунікацій з ініціативи відділу реклами та брендингу Центру зв’язків з громадськістю відбувся майстер-клас «Емоції в рекламі».
Про особливості використання емоцій у рекламі для збільшення кількості продажів продукції, підвищення лояльності споживачів до компанії чи бренду розповіла керівник відділу реклами та брендингу Ольга Гужва: «Зараз настала доба вражень: емоції складають 90 % нашого життя. Сучасній людині цікавим є не стільки продукт, скільки емоції й переживання, які він викликає. Саме тому сучасні рекламодавці у своїх візуальних роботах використовують більшою мірою засоби, які активізують емоційну складову».
Також доповідач навела приклади досліджень закордонними університетів та вчених щодо складових емоцій.
Під час заходу учасники переглянули рекламні ролики та побачили, як використовуються чотири базові емоції (радість, смуток, подив/страх, злість/відраза) у різних сферах та типах реклами — комерційній, соціальній тощо.