4 листопада 2015 року
Майстер-клас з контент-маркетингу Катерини Дев’яткіної
У Кразінському університеті відбувся майстер-клас директора з розвитку компанії «Artjoker», маркетолога Катерини Дев’яткіної щодо сутності, складових та принципів побудови ефективних стратегій контент-меркетингу.
За своєю сутністю контент-маркетинг являє собою технологію привернення уваги цільової аудиторії до бренду за допомоги створення та поширення пов’язаної з ним актуальної інформації. Наразі найбільш популярними комунікаційними каналами контент-маркетингу є веб-сайти та соціальні мережі.
Під час заходу Катерина Дев’яткіна розповіла присутнім про елементи контент-маркетингу, серед яких корпоративний блог, пости в соціальних мережах, «білі» книги, вебінари та організація різноманітних заходів офлайн, та як їх перетворити на ефективні інструменти зацікавлення аудиторії компанією, її продуктом, а також навела приклади ідей для проектів, які спонукають користувачів до придбання комерційних послуг. «Соціальна мережа — це поле для експериментів. Якийсь контент є цікавим для цільової аудиторії, якийсь — ні. Відповідно, можна змінювати тип інформації. Головне — це наявність жвавої комунікації», — зазначила директор з розвитку компанії «Artjoker».
Також слухачі дізнались про те, як донести інформацію до цільової аудиторії, навіщо взагалі потрібен контент-маркетинг, його складові та яким має бути результат ефективної контент-стратегії.
Окрім цього, фахівець звернула увагу на важливість таких складових контент-маркетингу як систематизація, подання та розповсюдження інформації. «Основне правило контент-маркетингу в тому, щоб донести рекламну інформацію до людини не безпосередньо, а з різних каналів: через статті, цікаві пости у соціальних мережах, e-mail розсилки тощо», — акцентувала Катерина Дев’яткіна.
Захід став корисним практичним досвідом для студентів та викладачів, які цікавляться питаннями у сфері соціальних медіа, PR та веб-комунікацій.