10 жовтня 2016 року
Особливості репортажної зйомки: майстер-клас для студентів
У Каразінському університеті в рамках роботи Майстерні візуальних комунікацій відбувся майстер-клас «Особливості репортажної зйомки». Організатор заходу — відділ реклами та брендингу Центру зв’язків з громадськістю університету.
Майстер-клас було присвячено вимогам до технічної та ідейної складової процесу зйомок. Спікер заходу — фотограф відділу реклами та брендингу Світлана Ізюмська — поділилася зі студентами власними знаннями, хитрощами та секретами вдалої зйомки, розповіла про особливості використання різного фотоприладдя та роботи в графічних програмах і редакторах.
«Репортажна зйомка має бути правдивою та цілком відображати реальність, проте може бути різною, — зазначила Світлана Ізюмська. — Перед зйомкою необхідно ознайомитися з усіма вимогами замовника та відобразити у фото його бачення, погляд на подію. Будьте готові активно працювати, спілкуватися з учасниками заходу, щоб отримати потрібний знімок».
Завершальною частиною майстер-класу стали відповіді на запитання учасників та обговорення зйомок в умовах конкретних заходів, що відбувалися на території Каразінського університету.