27 травня 2013 року
Зустріч із фахівцем у галузі реклами Максом Бурцевим
24 травня 2013 року у Каразінському університеті за ініціативи соціологічного факультету відбулася зустріч із власником і креативним директором рекламного агентства Максом Бурцевим, у рамках якої він розповів про тонкощі здійснення рекламної комунікації в медіа-просторі та особливості розвитку рекламного ринку в Україні.
«Реклама — це не модно, це рутинна справа, яка потребує неабиякої праці. Під час створення рекламного продукту потрібно ставити під сумнів усе і головне — розуміти справжню проблему замовників», — зазначив Макс Бурцев.
Також М. Бурцев розповів присутнім про свій шлях до рекламного бізнесу, розкрив основні причини, якими керуються люди, що прагнуть займатися рекламою та окреслив основні етапи рекламного процесу на прикладі рекламних кейсів.
Довідково. Макс Бурцев — власник і креативний директор рекламного агентства, власник школи реклами і дизайну, куратор першого українського курсу «ІКРа. Інтерактивні комунікації в рекламі», член клубу арт-директорів України ADC*UA, призер міжнародних фестивалів реклами Європи, Росії та України.