29 березня 2013 року
Веб-конференція «Підвищення якості електронних послуг і бібліотечного обслуговування»
У Каразінському університеті відбулася веб-конференція «Підвищення якості електронних послуг і бібліотечного обслуговування». Організатором заходу виступило Консульство Сполучених Штатів Америки у Єкатеринбурзі (Росія). Конференція пройшла за підтримки Інтернет-центру Центральної наукової бібліотеки Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.
Про тонкощі здійснення бібліотечних послуг на прикладі бібліотеки бізнес-школи Крезге Університету Мічиган розповіла менеджер з підтримки навчального процесу Дебі Гуркін.
За словами Д. Гуркін, в організації роботи бібліотеки Крезге співробітники дотримуються таких принципів:
Також Дебі Гуркін зазначила, що головним в організації якісного надання бібліотечних послуг у бібліотеці Крезге є приділення уваги усім відвідувачам без вийнятків.
«Співробітників бібліотеки має бути завжди видно, вони повинні бути відкриті для розмови — такий підхід в змозі змінити ставлення відвідувачів», — відзначила Дебі Гуркін.
Також Д. Гуркін дала декілька рекомендацій для підвищення якості надання бібліотечних послуг:
Після закінчення веб-конференції усі бажаючі мали змогу поставити питання щодо організації та удосконалення послуг, які надаються бібліотеками.