22 березня 2013 року
Відкритий майстер-клас «Паранойя або Реклама в нових медіа»
У Каразінському університеті за ініціативи кафедри медіа-комунікацій відбувся відкритий майстер-клас «Паранойя або Реклама в нових медіа». Про тонкощі здійснення рекламної комунікації в медіа-просторі та особливості розвитку рекламного ринку в Україні розповів власник і креативний директор рекламного агентства «Arriba!» Макс Бурцев.
«Усі цифрові комунікації зараз зводяться до активності у соціальних мережах, але останні будуть ефективні у разі, якщо вони спрямовані на підвищення популярності бренду, компанії чи людини. Конвенція активності людей у соціальних мережах останнім часом ніяк не відображається на продажах компаній», — зазначив Макс Бурцев.
Під час майстер-класу М. Бурцевим наводилися вдалі рекламні кейси відомих брендів, було показано декілька кейсів з діяльності рекламного агентства «Arriba!», наприклад, рекламну кампанію кафе «Cinema», вікон «Екіпаж» та «Montblanc». Також багато уваги було приділено визначенню ролі креативності у створенні рекламного продукту.
«Ми працюємо не просто на рекламному ринку, а вирішуємо завдання наших клієнтів», — відзначив М. Бурцев. «Робота в рекламі — це, насамперед, драйв, спроба отримати максимум яскравих емоцій. Немає нічого неможливого, було б бажання. Не творчих людей не буває!»
Довідково. Макс Бурцев — власник і креативний директор рекламного агентства «Arriba!», власник школи реклами і дизайну «Багаж», куратор першого українського курсу «ІКРа. Інтерактивні комунікації в рекламі», член клубу арт-директорів України ADC*UA, призер міжнародних фестивалів реклами Європи, Росії та України.