6 березня 2013 року
Майстер-клас «Як продавати в інтернеті?»
У Каразінському університеті відбувся майстер-клас на тему: «Як продавати в інтернеті?». Захід проходив у рамках проекту Marketing Student Lab, організаторами якого є соціологічний факультет та студія інтернет-маркетингу Fresh IT. Про специфіку продажу інтернет-простору присутнім розповіли керівник відділу пошукової оптимізації Вячеслав Жохєєв та керівник відділу контекстної реклами студії інтернет-маркетингу Fresh IT Остап Молявко.
Під час майстер-класу було розглянуто проблеми формування попиту, позиціонування, просування та рекламування в інтернет-просторі. У ході заходу також було дано відповідь на питання, як переконати покупця зробити покупку та як із покупця зробити фана.
За словами Вячеслава Жохєєва, ці питання є актуальними у зв’язку зі стрімким розвитком інтернет-технологій та супутніми змінами засобів продажу і просування товарів або послуг в інтернет-середовищі.