12 березня 2021 року
Презентація результатів аналітичного дослідження стану розвитку системи внутрішнього забезпечення якості освіти в українських університетах (проведеного на замовлення ОБСЄ)
11 березня 2021 року в Каразінському університеті відбулася презентація результатів аналітичного дослідження стану розвитку системи внутрішнього забезпечення якості освіти в українських університетах (проведеного на замовлення ОБСЄ) «Локальні системи управління якістю: поточна ситуація, перспективи розвитку, рекомендації».
Презентацію представив президент Міжнародного фонду досліджень освітніх програм, професор Варшавського університету, заступник Міністра освіти та науки України (2009–2010 роки) Тарас Фініков.
Він, зокрема, порівняв результати першого подібного дослідження, зробленого у 2017–2018 році, та нового дослідження, проведеного у 2019–2020 році, висловив сподівання, що воно стане інструментом, який усі зможуть використовувати у своїй діяльності.
Окрім самого аналітичного аналізу, Міжнародним фондом досліджень освітніх програм було надано й рекомендації для закладів вищої освіти, Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти та навчальних закладів, які хочуть створювати консорціумні об’єднання в інтересах боротьби за якість своєї діяльності.
Загалом у дослідженні взяли участь 183 заклади вищої освіти, серед яких є як державні, так і приватні, комунальні ЗВО за формою власності різних спеціалізацій та сфер підпорядкування з усіх регіонів України. Воно, зокрема, дозволило вперше скласти уявлення про кількість та структуру освітніх та освітньо-наукових програм станом на 2019/2020 навчальний рік.
Тарас Фініков презентував ключові параметри, які були розглянуті під час дослідження: наявність системи внутрішнього забезпечення якості (документальне оформлення, ключові проблеми, оформлення та координація локальних систем управління якістю), якість освітніх програм (перегляд переліку освітніх програм, врахування інтересів стейкхолдерів, використання інструментарію оцінювання якості освітніх програм), викладання, результатів навчання, робіт викладачів, інфраструктури, студентоцентрованість.
Наприкінці заходу усі охочі ставили питання доповідачу.