Участь у програмах міжнародної академічної мобільності — це чудова можливість навчатись або проходити стажування на базі іноземного закладу вищої освіти чи інституції освітнього спрямування.
Переваги участі у програмах академічної мобільності:
- отримання нових знань та вражень, професійних навичок та унікального досвіду;
- ознайомлення з методиками викладання та специфікою навчального процесу в іноземних закладах вищої освіти,
- покращення кар’єрної перспективи;
- удосконалення мовних навичок;
- розширення професійних та особистих зв’язків.
Для участі у програмі академічної мобільності необхідно підготувати пакет документів, до якого, зазвичай, входять:
- CV
- перелік оцінок або диплом (оригінал та переклад)
- мотиваційний лист
- рекомендаційні листи
- перелік публікацій (для аспірантів та викладачів)
- сертифікат про рівень володіння англійською або іншою мовою країн ЄС
(опціонально)
- документи на вимогу конкурсної комісії з відбору учасників освітнього процесу Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна для участі в програмах академічної мобільності
До переліку можуть додаватись документи на вимогу конкурсної комісії з відбору учасників освітнього процесу Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна для участі в програмах академічної мобільності. Зазвичай вам необхідно підготувати:
- витяг із засідання кафедри факультету про рекомендацію на участь у програмі Erasmus+;
- витяг із засідання Вченої ради факультету про рекомендацію на участь у програмі Erasmus+;
- копія диплома з додатком (для студентів 5 курсу);
- виписка з оцінками та її переклад англійською мовою (для студентів 2–4 курсів);
- довідка з місця навчання та її переклад англійською мовою
Повний перелік документів залежить від специфіки конкретної програми навчання та вимог відповідного партнерського закладу вищої освіти за кордоном.
Перелік актуальних програм академічної мобільності можна знайти за посиланням: «Open Calls Academic Mobility».